Blog o SEO, pozycjonowaniu stron i marketingu internetowym

Pozycjonowanie


10 lutego 2019

Google Voice Search – 20% udziału w wyszukiwaniach Google

Google Voice Search, czyli wyszukiwanie głosowe przebojem wdarło się do cyfrowego i internetowego świata w postaci urządzeń mobilnych, smart tv czy dedykowanych urządzeń sterowania centrum multimedialnego w domu. Według szacunków aż 20% wyszukań w Google odbywa się właśnie poprzez głosowe zadanie pytania. Jest to olbrzymia wartość, która obecnie pozostaje niezauważona przez większość agencji marketingowych i

21 stycznia 2019

Marketing szeptany czy link building? A może oba?

Marketing szeptany oraz link building to dwa bardzo potężne narzędzie w walce o klienta, do budowania renomy marki i w reklamowaniu się w sieci. Pozycjonowanie stron nie może obejść się bez nich. Są one wręcz kultowymi sposobami na przyciągnięcie nowych klientów, ale w dalszym ciągu wiele osób wybiera np. reklamę na Facebook-u czy w wyszukiwarce

15 stycznia 2019

Artykuł sponsorowany – czym jest, jak go napisać i jakie ma korzyści!

Artykuły sponsorowane to bardzo popularna opcja reklamowa, z której korzysta coraz więcej osób. Wiele korzyści, które możemy odnotować zaraz po publikacji i w dłuższym okresie czasu czy elastyczne możliwości finansowe sprawiają, że odpłatne publikowanie artykułów z informacjami o naszej firmie cieszy się dużym powodzeniem. Teksty sponsorowane mogą być używane, aby osiągnąć różne cele, ale aby

28 listopada 2018

Artykuły i teksty sponsorowane jako skuteczna reklama

Artykuły sponsorowane są jednymi z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych form reklamy. Ich forma oraz efektywność pozwalają osiągnąć bardzo dobre rezultaty reklamowe, dzięki czemu teksty takie są bardzo często wybierane zarówno przez średnie firmy, początkujących biznesmenów rozpoczynających działalność czy duże marki. Napisanie odpowiedniego tekstu sponsorowanego przynosi szereg korzyści, które z pozyskaniem nowych klientów na czele mogą