Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron Warszawa

Wyszukiwarki działają na podstawie ściśle określonych algorytmów. Codzienne doświadczenie pozwala nam na poznanie pewnych czynników, które są elementami tych algorytmów i pomagają w pozycjonowaniu stron. Zastosowanie tych elementów w kodzie strony (czyli optymalizacja) spowoduje, że Twój serwis będzie bardziej przyjazny wyszukiwarkom, a tym samym lepiej widoczny. Udostępnimy Ci możliwość stałego monitoringu pozycji wybranych fraz. Wszystkie nasze działania systematycznie będziemy Ci prezentować w formie raportów.

Nasza Agencja SEO świadczy usługi w dziedzinie pozycjonowania stron internetowych na terenie miasta Warszawa oraz jego okolic. Projektowanie stron, Kampanie Adwords i działanie w Social Media – na tym też się znamy. Funkcjonujemy na rynku już od wielu lat, ciesząc się pozytywną opinią klientów, którym nasze działania pomogły w rozwoju prowadzonej działalności i pomnożeniu osiąganych zysków. Dokładamy wszelkich starań, aby pieniądze przeznaczone na skuteczne pozycjonowanie stały się dla każdego korzystającego z naszych usług doskonałą inwestycją na przyszłość. Wykorzystując możliwości stwarzane przez sieć kierujemy swoją ofertę do wszystkich firm, niezależnie od lokalizacji.

Szybka Wycena

Na czym polega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie polega na poprawieniu jak największej ilości czynników, które wpływają na ranking wyszukiwarki, a na które pozycjoner stron ma wpływ. Głównie są to czynniki, które wpływają na funkcjonalność strony, optymalizacja treści na stronie WWW oraz wysoko jakościowy linkbuilding.

Główne czynniki nad którymi pracuje pozycjoner to:

– poprawna optymalizacja kodu HTML strony pozycjonowanej

– poprawne wczytywanie się strony (najczęściej mierzone za pomocą narzędzia: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/)

– praca nad poprawną strukturą strony internetowe (odpowiednie kategorie, podkategorie, tagi)

– poprawne zaimplementowanie wersji mobilnej strony pozycjonowanej

– poprawne przygotowanie treści na stronie (optymalizacja pod katem fraz kluczowych, unikalność

Wysokiej jakości linkbuilding (marketing szeptany, artykuły sponsorowane, portale ogłoszeniowe, mocne katalogi)

Jednak jest to tylko małą część czynników, które brane są przez Google w trakcie ustalania rankingu pozycjonowanych stron. Według samego Google czynników jest ponad 200, więc praca nad pozycjami jest czasochłonna.

Pozycjonowanie stron www

pozycjonowanie stron www – mobilne i lokalne

Na czym polega bezpieczne pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron internetowychPozycjonowanie strony internetowej to dzisiaj niemalże obowiązkowy element strategii marketingowej każdego przedsiębiorcy. Sam proces wydaje się być niezwykle skomplikowany, jednakże w miarę poszerzania swojej wiedzy, kolejne elementy będą się układać w logiczną całość.

W samym procesie pozycjonowania stron internetowych chodzi o uzyskanie jak najwyższego miejsca dla linku, prowadzącego do pozycjonowanego serwisu, znajdującego się w wynikach wyszukiwania. Wyniki te wyświetlane są po zadaniu konkretnego zapytania w wyszukiwarce. Najbardziej znane i popularne wyszukiwarki – w tym też Google, wyświetlają zazwyczaj dziesięć odnośników do konkretnych stron. Pamiętajmy, że zdecydowana większość z nas, korzysta głównie z pierwszej strony wyników. Rzadko się zdarza, byśmy wyświetlali kolejne strony. Z tego też względu, to właśnie pierwsza dziesiątka wyników, a więc tzw. TOP 10, stanowi podstawowy cel wszystkich osób, które zajmują się pozycjonowaniem stron. Podsumowując: po wpisaniu konkretnego zapytania w dowolnej wyszukiwarce (najczęściej w Google), wyświetla nam się szereg odnośników do konkretnych stron. Zdecydowana większość internautów zwraca uwagę na pierwsze dziesięć wyników. Zadaniem pozycjonowania jest właśnie sprawienie, by pozycjonowany przez nas serwis czy strona, znalazł się na jak najwyższym miejscu w wyszukiwarce.

SEO to jeden z podstawowych terminów związanych z pozycjonowaniem stron. Pochodzi on z języka angielskiego od sformułowania: search engine optimization, co oznacza dosłownie: optymalizacja stron dla wyszukiwarek internetowych. Owa optymalizacja stron, czyli SEO jest niezwykle skuteczną metodą pozycjonowania stron www. Z tego też względu, tak chętnie korzystają z niej profesjonaliści. Cały proces pozycjonowania polega na tym, by dostosować stronę oraz profil linków przychodzących do powszechnie znanych czynników, mających wpływ na rankingi wyszukiwarek. Sam proces jest dosyć wymagający – należy go kilkukrotnie przetestować. Kolejne testy umożliwiają wypracowanie możliwie najlepszego rozwiązania, zapewniającego wysokie i stabilne pozycje w wyszukiwarkach.

Profesjonalne pozycjonowanie strony to szansa na sukces

Pozycjonowanie stron internetowych WarszawaOdpowiednia widoczność w sieci, to obecnie jedna z najskuteczniejszych reklam. Zapewnia ona przedsiębiorcom i firmom dotarcie do większej ilości klientów, rozwój biznesu, a z czasem sukces. Wysokie pozycje w wyszukiwarce do których dąży każdy pozycjoner stron internetowych to praktycznie gwarancja większego ruchu na stronie, a co za tym idzie: skuteczniejszej i wyższej sprzedaży. Pamiętajmy, że samo skuteczne pozycjonowanie jest procesem długotrwałym. Nie należy się zatem spodziewać natychmiastowego sukcesu. Najlepsze rezultaty działań widoczne są po dłuższym czasie.

Pozycjonowanie stron internetowych to źródło wielu możliwości. Przede wszystkim, dzięki temu procesowi, możemy rozwijać biznes w sporej ilości obszarów. Docieramy bowiem do nowych klientów, gdyż nasza strona ma lepszą widoczność w wyszukiwarce. Automatycznie poprzez odpowiednie wyniki w wyszukiwarkach czyli działania pozycjonujące, stajemy się bardziej wiarygodni i wzbudzamy zaufanie. Wpływa to na budowanie świadomości marki. Pojawianie się w wynikach wyszukiwania pod wieloma słowami kluczowymi sprawi, że firma będzie lepiej kojarzona przez większą liczbę klientów. Dzisiaj zdecydowana większość internautów, ufa przede wszystkim Google (nie bez przyczyny pojawiają się nowe teksty w mowie potocznej, nawiązujące właśnie do Google) i klika tylko w te linki, które są widoczne w wynikach tejże wyszukiwarki. Niesamowita ilość zapytań zadawanych w Google przyczynia się do tego, że bezpieczne pozycjonowanie stron internetowych jest tak bardzo skuteczne. Lepsza pozycja w wyszukiwarce, to przecież większy ruch na stronie, a od tego tylko krok dzieli nas od zwiększenia sprzedaży.

Pozycjonowanie a pierwsza strona wyników

Praktycznie każdy z nas kojarzy, jak wygląda pierwsza strona wyników wyszukiwarki. Oczywiście może się ona zmieniać w zależności od wprowadzonego zapytania, niemniej jednak zmiany te są nieznaczne. Przyjrzyjmy się przykładowej stronie. W tym przypadku na górze widać płatne reklamy tekstowe (linki sponsorowane – Google Ads), po prawej stronie widać płatną reklamę produktową (kampanie produktowe), poniżej z kolei widoczne są naturalne wyniki wyszukiwania.

Pierwsza strona wyników Google

Wpływ pozycji w rankingu wyników wyszukiwania na klikalność

Współczynnik klikalnościJeśli zastanawiałeś się kiedyś, jak prezentuje się tzw. klikalność poszczególnych stron znajdujących się w wynikach wyszukiwarek, to właśnie Ci ją prezentujemy. Im wyższe pozycje fraz tym większy współczynnik CTR. Lista przedstawia klikalność stron w zależności od pozycji na liście wyników wyszukiwarek. W spisie uwzględniono wyniki pozyskiwane zarówno w komputerach stacjonarnych, jak i w mobilnych. Dane zostały udostępnione przez Advanced Web Ranking i pochodzą z maja bieżącego roku. Pokazują one określony współczynnik klikalności CTR (%) dla danych pozycji. Strony internetowe znajdujące się w wyszukiwarce Google nieustannie przechodzą różne zmiany. Google cały czas pracuje nad swoją wyszukiwarką: zmienia wygląd, wyniki na konkretne frazy, algorytm ciągle się zmienia przez co bezpieczne pozycjonowanie z roku na rok jest coraz trudniejsze. Zmienia się również cały czas klikalność w wyniki wyszukiwania. Jak widać wciąż najważniejsze są pozycje 1-3 i aby uzyskać wysoki wskaźnik CTR nasza strona powinna pokazywać się tych właśnie pozycjach.

advancedwebranking

źródło: advancedwebranking.com/ctrstudy

Pozycjonowanie stron internetowych Warszawa

Jak zdobyć pierwszą pozycję w Google?

Posiadając już dane uwzględniające ilość użytkowników oraz klikalność poszczególnych wyników, uświadamiamy sobie, jak ważną rolę pełni wyszukiwarka Google i jak ogromny ma zasięg. Mało tego, zdajemy sobie sprawę z tego, że zajmowanie pozycji na pierwszej karcie wyników naprawdę się opłaca! Warto zatem się pozycjonować! Pytanie tylko, jak to zrobić skutecznie?

Sam wyścig o pierwsze miejsca w wyszukiwarce to złożony i długotrwały proces. Uwzględnia on wiele jednoczesnych działań pozycjonujących: zarówno z zakresu optymalizacji, rozbudowy strony pod kątem treści oraz z tematyki pozyskiwania wartościowych odnośników. Wszystkie te czynności wymagają sporej ilości czasu oraz dużego nakładu pracy. Aspektem wyjściowym dla naszych działań może być konkurencja, a konkretnie zorientowanie się, ile pracy na daną frazę wykonała.

Warto zaznaczyć, że w niektórych branżach wybicie się na pierwsze pozycje jest dużo cięższe niż w innych. Witryny obecne w TOP10 posiadają określoną historię. Najczęściej stoi za nimi wiele lat działań w zakresie pozycjonowania, a także duże pieniądze włożone w procesy, mające na celu wyprzedzenie konkurencji oraz w utrzymanie się na pozycji lidera. Osiągnięcie odpowiednich pozycji dla firm z branż niszowych będzie łatwiejsze, ale co za tym idzie ruch oraz sprzedaż również będą nieco niższe (choćby z powodu mniejszego zainteresowania daną tematyką).

Jak Google ustala pozycje stron internetowych w wynikach wyszukiwania?

Pozycjonowanie stron

Z wyszukiwarek korzysta dziś prawie każdy. Ogromna ilość użytkowników sprawia, że ruch z wyników organicznych stanowi jedno z najważniejszych źródeł ruchu na stronie internetowej. Pamiętajmy zatem, aby w procesie pozycjonowania nie stracić głowy. Przy założonym budżecie na skuteczne pozycjonowanie, powinniśmy uzyskiwać zwrot z inwestycji. I do tego zwrotu pozycjoner stron www dąży niemal każdego dnia.

Jak wiadomo, Google to niemalże wyrocznia. Każdy przedsiębiorca, który pozycjonuje swoje usługi wręcz marzy o tym, by być na pierwszych miejscach w wynikach tejże wyszukiwarki. Zaznaczamy, że kolejność, na jakiej pojawiają się konkretne podstrony nie jest przypadkowa. Ranking w Google jest ustalany na podstawie mierzalnych i jednoznacznych czynników. Za ułożenie listy odpowiada konkretny algorytm wyszukiwarki. Tym samym, pod uwagę brane są tylko takie elementy, które bez cienia wątpliwości można przypisać do danego adresu www. Co istotne, poszczególne czynniki mogą mieć nie tylko pozytywny, ale i negatywny wpływ na wyniki.

Pozycjonowanie stron www on-site i off-site

Najważniejsze czynniki, które mają wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania można umownie podzielić na tzw. on-site (ocena jakości samej witryny) i off-site (ocena popularności).

Do czynników on-site zaliczyć możemy:
– właściwe przekierowanie 301 i pokazanie domeny pod jednym adresem (buty.pl i www.buty.pl to dwie różne strony dla Google)
– poprawna implementacja meta tagów (meta title, meta description)
– ilość treści na pozycjonowanym serwisie
– unikalność treści na stronie
– występowanie fraz kluczowych w nagłówkach strony (nagłówki H1) oraz w treści
– regularna aktualizacja pozycjonowanej strony WWW
– szybkość ładowania się strony
– optymalizacja kodu HTML

Do czynników off-site zaliczamy przede wszystkim odnośniki kierujące do naszej strony z innych stron internetowych.
Główne czynniki, na które trzeba zwracać uwagę pozyskując backlinki to:
– wiek domeny, z której pozyskujemy linki
– ruch na stronie linkującej (popularność strony, ilość użytkowników, która ją odwiedza)
– obecność pozycjonowanej strony w Social Media

Zdobywając linki musimy zwracać uwagę na jakość strony oraz ilość backlinków. W obecnych czasach lepiej jest zdobyć mniej linków o wysokiej jakości niż dużo, ale słabej jakości.

Backlinki do strony

Pozycjonowanie strony www a słowa kluczowe

Słowa kluczowe są jednym z najważniejszych elementów, związanych z pozycjonowaniem. Chcąc je wybrać prawidłowo, należy ograniczyć się do słów, które:

– są wyszukiwane przez użytkowników,
– mają silne powiązanie z Twoją ofertą i treścią na Twoich podstronach,
– nie są zbyt ogólne (co w dużej mierze jest uzależnione od branży).

Pamiętajmy, że pozycjonując stronę, warto skupiać się wyłącznie na frazach, które są wyszukiwane, gdyż zależy Ci przede wszystkim na generowaniu dużego ruchu na stronie. Oczywiście, wybierając frazy, należy wziąć pod uwagę fakt, że narzędzie Google nie zawsze jest precyzyjne i czasami słowa wskazywane przez Keyword Plannera jako te, które nie są szukane, mogą generować ruch. Pamiętajmy jednak, że takie sytuacje zdarzają się rzadko. Dlaczego zatem należy dobierać słowa precyzyjne i unikać zbyt ogólnych fraz? Otóż, nie warto wydawać pieniądze i tracić czas na skuteczne pozycjonowanie czegoś, co ma znikome szanse na konwersje (na oczekiwane działanie wykonane przez odbiorcę).

Dzisiaj, wszystkie informacje są ogólnodostępne, a klienci wiedzą, czego chcą i po to też sięgają. Podobnie rzecz ma się z ogólnymi frazami-są one niezwykle trudne do pozycjonowania, posiadają ogromną konkurencję, natomiast sam ich potencjał jest znikomy. Tu posłużmy się kolejnym przykładem: dzisiaj szukając firmy zajmującej się pozycjonowaniem w mieście Warszawa, w wyszukiwarkę wpisujemy konkretne wyrażenie. Osoba szukająca firmy właśnie w tej lokalizacji nie wpisze słowa „pozycjonowanie”, a raczej zaznaczy dokładnie, o co jej chodzi, czyli ”pozycjonowanie Warszawa”. Nie dosyć, że wyniki po wpisaniu takiej frazy będą więcej wnosiły, to będzie ich dużo mniej. Tym samym, jeśli ktoś wejdzie na Twoją stronę, dzięki wpisaniu konkretnej frazy i oczywiście znajdzie u Ciebie usługę, odpowiadającą swoim potrzebom, to masz sporą szansę na jej sprzedanie.

Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe?

Jak już wiemy, trafny dobór słów kluczowych jest niezwykle istotny. Niesie to jednak za sobą kolejne pytania: czy pozycjonować, skupiając się na najtrudniejszych frazach? czy pozycjonować metodą long tail (tzw. długi ogon)? czy skupić się na frazach produktowych (konkretnych nazwach modeli produktów)?

Decyzję warto podejmować, po rozważeniu następujących zagadnień:

– jak duża jest konkurencja (ilościowo i jakościowo, także pod kątem linków przychodzących)?

– jak prezentuje się Twoja strona pod względem pozycjonujących linków przychodzących (czy są w miarę naturalne czy bardziej profil jest spamowy),

– czy Twoja oferta jest rozbudowana (czyli posiadasz wiele kategorii/produktów/usług), czy może sprzedajesz ograniczoną usługę/produkt?

– czy w branży, w której działasz, istnieje potencjał do tworzenia treści i jest odczuwalne zainteresowanie nimi?

– czy w branży, w której działasz jest dużo fraz na długi ogon, które są wyszukiwane?

Analiza powyższych zagadnień na pewno będzie niezwykle przydatna dla Ciebie i po jej wykonaniu, możesz przystąpić do wyboru słów kluczowych niezbędnych w procesie pozycjonowania. Jeśli do Twojej strony prowadzi dużo odnośników naturalnych i konkurencja nie wyprzedza Cię na tym polu, można spróbować wypozycjonować trudne frazy i jednocześnie pokusić się o pozycjonowanie fraz z długiego ogona (long tail). Strategia długiego ogona nie ma natomiast sensu w przypadku, gdy prowadzony przez Ciebie biznes opiera się na jednym produkcie (usłudze), a samo zainteresowanie eksperckimi treściami jest znikome (trudno oczekiwać, że np. zakład pogrzebowy będzie prowadził bloga na stronie).

Dobór fraz kluczowych

źródło: https://app.neilpatel.com/en/ubersuggest/overview?keyword=buty&country=pl

Bezpieczne pozycjonowanie stron internetowych

Czy warto pozycjonować?

Obecnie 90% użytkowników szukając informacji korzysta z wyszukiwarek internetowych takich jak Google. Wyszukiwarki pełnią dziś kluczową rolę. Aktualne badania pokazują, że ponad 53% wszystkich wejść na strony, następuje właśnie z wyszukiwarek. Klienci trafiają zatem na Twoją ofertę poprzez listę z wyszukiwarki. Tym samym, potencjalny klient wpisuje hasło w wyszukiwarkę, patrzy na rezultaty i wchodzi na konkretny (najczęściej jeden spośród TOP 10) link. 93% ankietowanych wskazało odwiedziny z wyszukiwarki, jako najbardziej rentowny.

Należy jasno zaznaczyć, że dzisiaj istotnym elementem pozycjonowania w wynikach wyszukiwania jest analityka internetowa, dzięki której zwiększa się widoczność Twojego serwisu i jednocześnie następuje konwersja.

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Strony WWW WarszawaZapewne od samego początku zadajesz sobie pytanie o cenę, a dokładnie o to, ile kosztuje pozycjonowanie. Odpowiedź na to zagadnienie, nie jest prosta. Cena zależy bowiem od wielu czynników. Sztywny cennik pozycjonowania praktycznie nie istnieje. Wycenę pozycjonowania dla każdej witryny, przygotowujemy indywidualnie. Cena jest uzależniona od kilku czynników: od konkurencyjności branży w jakiej działasz, stanu Twojej strony, jakości metod dobranych do realizacji usługi oraz Twoich celów. Oczywiście kluczową rolę pełni również budżet, jakim dysponuje pozycjoner stron. Automatycznie, im jest on większy, tym więcej i bardziej skutecznych działań można wykonać.

Podsumowując: branża, konkurencyjność fraz (na które chcemy prowadzić pozycjonowanie www) oraz to, w jakiej kondycji jest aktualnie strona internetowa (czy jest już zoptymalizowana pod względem wytycznych wyszukiwarki Google oraz ile posiada treści), pełnią kluczową rolę w ustalaniu cennika.

Tym samym, jeśli należymy do jednej z bardziej konkurencyjnych branż, cena pozycjonowania w Google będzie z pewnością wyższa. Podobnie sytuacja wygląda, gdy chcemy pozycjonować stronę internetową w dużym mieście, jakim jest na przykład Warszawa. Wówczas specjalistom w Google, podniesienie pozycji witryny zajmie nieco więcej czasu.

Pamiętajmy jednak, że pozycjonowanie strony internetowej przynosi długofalowe korzyści. Poniesiony nakład pracy i odpowiedni budżet, pozwolą na utrwalenie marki w świadomości użytkowników oraz na obecność na dobrych miejscach w Google. Mało tego, nie zmieni się to nawet po zaprzestaniu działań związanych z pozycjonowaniem.

Kim jesteśmy?

Jesteśmy grupą osób, która prowadzi firmę na terenie miasta Warszawa oraz w jego najbliższych okolicach. Chcemy być najlepsi w swojej specjalizacji i wytrwale zmierzamy do tego celu. Od 10 lat zajmujemy się marketingiem internetowym (pozycjonowanie stron www, płatne kampanie reklamowe). Osiągamy wysokie wyniki i cały czas pracujemy nad tym, by były one jeszcze lepsze. Stosujemy przy tym wyłącznie działania odpowiedniej jakości, wykorzystując wiedzę z zakresu analityki internetowej.

Ciągłe zmiany w wyszukiwarce oraz szybkość, z jaką one następują sprawiają, że pozycjonowanie stron internetowych podlega określonym zasadom. Są one zmienne, nieustannie doskonalone oraz modyfikowane. My na bieżąco owe zmiany śledzimy. Konkurencja w naszej branży staje się coraz większa, podobnie zresztą jak wymagania klientów. Z tego też względu, rozwój to nasz priorytet.

Pozycjonowanie stron internetowych pozwala na wzbicie się na wyżyny list wyników wyszukiwania, które wyświetlane są przez wyszukiwarki internetowe. To gwarantuje Państwu, że na Waszej witrynie internetowej pojawi się znacznie większa liczba odwiedzających niż dotychczas. Skutki pozycjonowania strony, którą można nam powierzyć jest wzrost jej popularności oraz sławy, bo z kolei przyniesie Państwu zyski bądź inne profity.

Pozycjonowanie


Google Voice

10 lutego 2019

Google Voice Search – 20% udziału w wyszukiwaniach Google

Google Voice Search, czyli wyszukiwanie głosowe przebojem wdarło się do cyfrowego i internetowego świata w postaci urządzeń mobilnych, smart tv czy dedykowanych urządzeń sterowania centrum multimedialnego w domu. Według szacunków aż 20% wyszukań w Google odbywa się właśnie poprzez głosowe zadanie pytania. Jest to olbrzymia wartość, która obecnie pozostaje niezauważona przez większość agencji marketingowych i

Skuteczny link building

21 stycznia 2019

Marketing szeptany czy link building? A może oba?

Marketing szeptany oraz link building to dwa bardzo potężne narzędzie w walce o klienta, do budowania renomy marki i w reklamowaniu się w sieci. Pozycjonowanie stron nie może obejść się bez nich. Są one wręcz kultowymi sposobami na przyciągnięcie nowych klientów, ale w dalszym ciągu wiele osób wybiera np. reklamę na Facebook-u czy w wyszukiwarce

Artykuły sponsorowane

15 stycznia 2019

Artykuł sponsorowany – czym jest, jak go napisać i jakie ma korzyści!

Artykuły sponsorowane to bardzo popularna opcja reklamowa, z której korzysta coraz więcej osób. Wiele korzyści, które możemy odnotować zaraz po publikacji i w dłuższym okresie czasu czy elastyczne możliwości finansowe sprawiają, że odpłatne publikowanie artykułów z informacjami o naszej firmie cieszy się dużym powodzeniem. Teksty sponsorowane mogą być używane, aby osiągnąć różne cele, ale aby

Nasza Firma

Dane firmy:
Agencja interaktywna – Software House EyeDesign
Pozycjonowanie stron Warszawa
ul. Walerego Sławka 8
02-495 Warszawa

Pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie stron: korzystając z naszych usług, dobrze wiesz za co płacisz. Nasze usługi (pozycjonowanie, SEM, reklama w Internecie) świadczymy najczęściej na terenie miast: Warszawa. Jednak dzięki jakości naszych usług, coraz więcej klientów korzysta z naszej oferty. Są to osoby z różnych części Polski, a nawet z zagranicy.

Swoją ofertę kierujemy do firm i osób fizycznych posiadających stronę internetową, niezależnie od wersji językowej i przestrzeni geograficznej.
Naszym niezaprzeczalnym atutem jest fakt, że pozycjonowanie to jedyny obszar naszego działania, dzięki czemu jesteśmy ekspertem w tej niezwykle ważnej dziedzinie.
Tajemnicą naszej skuteczności jest działanie oparte na nowoczesnej technologii i metodach nieustannie dopasowywanych do zmian w wyszukiwarkach oraz ogromne doświadczenie specjalisty, który jest gwarancją najwyższej jakości usług.
Używamy wyłącznie technik White SEO czyli dopuszczalnych i legalnych metod pozycjonowania, a jednocześnie wysoce efektywnych.
Doceniają to nasi klienci, którzy już nam zaufali i zaprosili do długofalowej współpracy.
My zaś zapewniamy im przejrzyste reguły rozliczania i dopasowanie do ich indywidualnych potrzeb. Napisz do nas, by poznać szczegóły naszej oferty.

Agencja interaktywna Eyedesign oferuje efektywne pozycjonowanie stron internetowych. Sprawimy że Twoja firma stanie się widoczna w Internecie, a co za tym idzie – ilość Twoich klientów znacząco się zwiększy!

Reklama w Internecie to konieczność dzisiejszych firm które chcą zaistnieć w sieci. Zamów POZYCJONOWANIE u prawdziwych profesjonalistów!

Bezpieczne pozycjonowanie stron internetowych

Agencja reklamowa Eyedsign zapoczątkowała swoje działanie w roku 2009 w formie jednoosobowej działalności gospodarczej. Eyedesign świadczy swoje usługi globalnie, współpracujemy z firmami Polskimi oraz zagranicznymi. Wersja językowa strony internetowej nie stanowi dla nas żadnego problemu. Pozycjonowaniem zajmujemy się kompleksowo, w wyszukiwarkach z całego świata.

Dobra reklama strony internetowej, dzięki pozycjonowaniu jest współcześnie bardzo istotna, jeśli marzymy o tym, aby odnieść sukces na rynku internetowym. Promocja firmy przygotowana w taki sposób to najlepsza metoda na to aby osiągnąć prawdziwy sukces. Na pewno każdy z nas, kiedy zakłada własną działalność gospodarczą, marzy o tym, aby przyniosła ona nam wysokie dochody, czy to z oferowanych przez nas usług czy też innych ofert. Jeśli chcemy aby nasza firma miała szansę na współczesnym rynku powinniśmy zaufać najlepszym metodom pozyskiwania potencjalnego klienta. Niewątpliwą prawdą jest, że w dzisiejszych czasach to sieć internetowa gromadzi przed komputerami miliony osób na całym świecie, którzy to mogą stać się odbiorcami naszej reklamy. Wielu z nich wręcz stara się trafić i szuka ofert, które mogłyby im dać tego co potrzebują. Taka praktyka może przynieść owocne zbiory również nam, czyli tym, którzy mają co zaoferować swoim klientom. Pierwszym krokiem do stworzenia idealnej reklamy dla Twojej działalności gospodarczej jest założenie strony internetowej, na której znajdzie się cała oferta Twoich produktów czy też usług. Drugi krok to już pozycjonowanie, czym możemy zająć się my. Prawdziwym sekretem skuteczności pozycjonowania strony internetowej jest jej umiejscowienie na bardzo wysokich miejscach w liście wyników wyszukiwania, które wyświetlane są przez wyszukiwarki internetowe. Sam z pewnością już nie raz starałeś się znaleźć coś w sieci przez jedną z internetowych wyszukiwarek. My możemy sprawić aby Twoja strona internetowa znalazła się na szczycie w wyszukiwarkach internetowych. Sam na pewno już wiesz, co to będzie oznaczać. Pozycjonowanie strony internetowej to cały szereg korzyści dla Ciebie i Twojej firmy. Duży zysk oraz stworzenie doskonałej renomy w wirtualnym świecie. Mechanizm pozycjonowania głównie opiera się na wyznaczeniu słów, które najlepiej opisują Twoją ofertę. Wszystkie strony internetowe, które mieliśmy okazję do tej pory pozycjonować zostały poddawane analizie konkurencji, dzięki czemu mogliśmy dokładnie określić maksymalny koszt osiągnięcia pożądanych wyników. Poza pozycjonowanie oferujemy Ci również optymalizację Twojej strony internetowej, dzięki czemu lepiej sprawdzi się w czasie wyszukiwania przez internautów fraz i słów kluczowych, które zostaną powiązane z witryną. Promocja firmy przez pozycjonowanie strony internetowej, to najlepszy sposób na to, aby osiągnąć prawdziwy sukces w swojej branży. Koszty pozycjonowania każdej ze stron są wyznaczanie indywidualnie i w zależności od decydujących o tym czynników. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

Optymalizacja strony www to podstawa w działaniach SEO

Optymalizacja strony internetowej to kolejna propozycja, którą chcielibyśmy Państwu zaproponować. Jednak zanim to zrobimy, kilka słów o niej. Wiele osób jeszcze nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważnym i znaczącym krokiem dla rozwoju strony internetowej może być jej optymalizacja. Jej działanie głównie polega na uatrakcyjnieniu jej treści dla niestandardowych odbiorców. Wraz z przeprowadzeniem optymalizacji, poprawie ulega cała struktura strony internetowej, poprawność semantyczna jej kodu, staje się również lepiej dostępna dla wyszukiwarek internetowych oraz urządzeń alternatywnych i osób niepełnosprawnych. Będą się Państwo z pewnością zastanawiać, czy to aby na pewno jest Wam potrzebne. Jedyną poprawną odpowiedzią na to pytanie jest twierdzące: Tak. Do tej pory już wielu właścicieli stron internetowych chciała pominąć ten proces. Stali się przez to oni wręcz niewidoczni dla wyszukiwarek internetowych oraz przeglądarek alternatywnych, platform mobilnych oraz osób niepełnosprawnych, nie biorąc ich pod uwagę jako potencjalnych klientów czy nawet gości na ich stronie. Znacząca liczba stron internetowych to firmowe witryny, których zadaniem jest trafienie do odpowiedniej grupy internautów, którzy mogą stać się potencjalnymi klientami tych firm. W podobny sposób jak wspomniani wcześniej klienci niepełnosprawni będą działać automatyczne boty wyszukiwarek internetowych. Te śledzą, jakby po ciemku całą zawartość strony. Jednak wiele internetowych stron, które nie zostało zoptymalizowanych nie jest zapamiętana przez boty. Chociaż ich wizualność oraz zawartość jest bardzo atrakcyjna to jednak jeśli są wypełnione niewłaściwymi strukturalnie elementami to stają się wręcz niewidoczne dla wyszukiwarek internetowych, a tym samym dla potencjalnych klientów, którzy z nich korzystają. Zawartość takich stron zazwyczaj w ogóle nie zostaje wyświetlona w alternatywnych przeglądarkach bądź jej załadowanie trwa niezliczone minuty, co zniechęca internautów do pozostania na stronie internetowej. Dlatego też dostosowanie kodu strony internetowej oraz struktury jej zawartości do wspomnianych na początku czynników jest tak bardzo ważne dla powodzenia i efektywności całej witryny. Optymalizacja zagwarantuje dobrą widoczność podstron Państwa głównej strony internetowej oraz dzięki niej, zajmie ona wysoką lokatę w wyszukiwarkach internetowych. Dlatego też jeśli Państwu zależy, aby założona przez Was strona internetowa cieszyła się dużą liczbą odwiedzających gości i potencjalnych klientów to powinniście zdecydować się na jej optymalizację. Cały mechanizm tego procesu skutkuje w kod, którego layout jest w całości oddzielony od treści witryny, a poszczególne tagi są wykorzystane tak, jak zostały do tego stworzone. Pewnymi skutkami, na jakie mogą Państwo liczyć po przeprowadzeniu przez nas optymalizacji to z pewnością wzrost statystyk odwiedzin na stronie internetowej, lepsze indeksowanie podstron i ich wyższe pozycje w wyszukiwarkach internetowych oraz zysk w postaci oszczędności transferu, za który często jesteśmy zmuszeni płacić wysokie sumy. Jak widać optymalizacja strony internetowej to same korzyści, których obecność po przeprowadzonym procesie jest gwarantowana. Dlatego też chcielibyśmy Państwa zaprosić do skorzystania z naszej oferty. W celu omówienia szczegółów, rozwiania wątpliwości oraz jakichkolwiek innych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego i przez e-mail.

Koszty pozycjonowania – cena pozycjonowania

Wysokość kosztów jaką klient jest zobowiązany ponieść za usługę jaką jest pozycjonowanie strony internetowej jest uzależnione od wielu czynników. Najważniejszym z nich jest częstotliwość z jaką słowa kluczowe i frazy, które chcemy wykorzystać, pojawiają się w sieci internetowej. Jeżeli słowa, które zdecydowaliśmy się wybrać są już bardzo popularne to umieszczenie witryny na wysokich lokatach w wynikach wyszukiwania będzie trudniejsze, a więc cała usługa będzie kosztowniejsza.

Jeśli są Państwo zainteresowani pozycjonowaniem strony internetowej i chcą Państwo poznać cenę oraz szczegóły tej usługi, bądź rozwiać wszelkie wątpliwości zapraszamy do konsultacji telefonicznej oraz drogą e-mail. Nasi profesjonaliści mogą również przeprowadzić analizę Państwa strony internetowej, której wyniki będą już gotowe w ciągu 24 godzin.

Audyt strony internetowej

Warto przeprowadzić audyt strony internetowej. My możemy zająć się Państwa witryną, a dzięki temu dowiedzie się Państwo czy przebywający na stronie internauci mają jakieś problemy z obsługą strony internetowej, czy jej treść jest wystarczająco zrozumiała, czy szata graficzna jest atrakcyjna oraz czy cała strona internetowa odpowiada normom i standardom, które powinny być zachowane już w czasie projektowania strony internetowej. Warto również dowiedzieć się w ten sposób, jakich fraz i słów internauci wyszukują przez wyszukiwarki internetowe, w czasie poszukiwań takich produktów, jak Państwo oferujecie. Ostatecznie audyt strony internetowej prowadzi do znalezienia rozwiązania dla Państwa witryny, które przyniosą zwiększoną liczbę odwiedzających, a tym samym zamówień. Ciekawą informacją stanie się również poziom i miejsce na rynku Waszej konkurencji oraz jakie są wady i zalety Państwa witryny. Decydując się na audyt strony internetowej możecie o wiele więcej osiągnąć niż dotychczas, razem ze swoją firmą. Dzięki temu możecie liczyć na to, że Wasza witryna stanie się bardziej dostępna dla wszystkich internautów oraz na wzrost liczny klientów, o czym już wspominaliśmy. Po jakimś czasie z pewnością zauważycie, że Wasza oferta ma znacznie większą przewagę nad konkurencją i mocniejszą pozycję na rynku niż to miało miejsce przedtem. Nasza firma przeprowadzi audyt witryny w dogodny dla Państwa sposób. Aby dowiedzieć się szczegółów naszej oferty oraz rozwiać wszelkie wątpliwości zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź przez email.